|
InformatiiPentru obținerea de informații de specialitate și depunerea documentației, solicitantul se va adresa la posturile de lucru nr. 12, 13 și 14.. Acte necesare- Cerere tip - pentru Emitere Aviz Arhitect Șef și Aprobare PUD/PUZ
- Copia documentaţiei de urbanism în varianta finală (piese scrise și piesedesenate) pe suport digital, fişier format.DWG (pentru compatibilitate GIS) și PDF
Cerințe: regulament urbanism, memoriu, planșă de reglementări, planșa cu rețele edilitare, planșa cu regimul juridic, planșa de încadrare în PUZ sau localitate, planșa cu situația existentă (piese scrise și desenate)
- Chitanţa de plată a taxei (copie)
- Dovada achitării taxei la Registrul Urbaniștilor din România (RUR)
- Documentația de urbansim completă în 3 exemplare, curpinzând următoarele:
- Certificatul de urbanism (CU), în termen de valabilitate – copie
- Tema de proiectare avizată pentru documentație de tip PUD – copie/ Aviz de oportunitate pentru documentație de tip PUZ – copie (după caz)
- Studiul geotehnic – copie
- Ridicare topografică – copie (vizată de O.C.P.I. Braşov)
- Avizele solicitate prin CU, cu planşele aferente – copii
- Piese scrise și piese desenate conform legislației în vigoare, în original, dintre care un exemplar se returnează beneficiarului
- Extras de Carte Funciară de dată recentă– copie
- Planșa de Reglementări urbanistice - 2 exemplare (anexă la Avizul Arhitectului Șef)
ObservatiiNOTĂ: Documentația P.U.D. se elaborează în format analogic și digital (piese scrise și desenate) pe suport topografic actualizat, realizat în sistem de proiecție stereografică 1970.
Etapă următoare:
obținerea autorizației de construire
|