Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal

Call Center 0268 405 000

Soluţia „Call Center” este un sistem complex de comunicare şi informare, la dispoziţia cetăţeanului 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a răspunde automat la 20 de apeluri şi de a gestiona simultan 60 de apeluri.

  • Cetăţeanul apelează Call Center-ul Primăriei Braşov la numărul de telefon 0268 405000
  • Sistemul Call Center răspunde automat apeluluiprin redarea meniului vocal interactiv înregistrat în prealabil
  • Cetăţeanul ascultă meniul şi alege opţiunea dorită folosind tastatura numerică a telefonului
  • Soluţia Call Center oferă informaţii atât despre documentele aflate în lucru în prezent în instituţie, cât şi informaţii din trecut, din fişierele arhivate în arhiva electronică
  • Soluţia Call Center se integrează cu bazele de date relaţionale: aplicaţiile de Taxe şi Impozite şi Managementul documentelor
  • Apelul cetăţeanului poate fi preluat de către un operator al Call Center-ului. Dacă este necesar, apelul va fi direcţionat către alte departamente, în funcţie de cerinţele cetăţeanului
  • Aplicaţia informatică disponibilă operatorului din Call Center colectează într-un singur loc date din diverse aplicaţii. Aceste date il ajută să poată furniza informaţii, la solicitarea cetăţenilor, fără să fie necesară o navigare prin fiecare aplicaţie în parte
  • În afara orelor de program ale Primăriei, atunci când operatorul nu este disponibil, apelurile cetăţenilor se vor înregistrapentru a putea fi ulterior ascultate de către funcţionari din cadrul Primăriei.