Etapa a doua de votare s-a încheiat.
Câștigătorii vor fi anunțați pe data de 9 iunie 2020, conform calendarului de bugetare participativă.

Fluidizarea transferului documentelor intre servicii in cadrul primariei
Bugetare participativă

Digitalizare

Fluidizarea  transferului documentelor intre servicii in cadrul primariei

0

Persoana

Popescu-Colibasi Dan

Buget

1 EUR

An

2020

Stare

neeligibil

Zona:

Primaria Brasov

Descriere

Indiferent ce soliciti primesti raspunsul il primesti in 30 zile.Termenul probabil provine dinainte de 1989 si nu a fost modificat cu toate ca intre timp sunt dotati cu PC-uri. Gasit stirea pe net: Cum se obtine viza de Sri Lanka Aici vei completa un formular tip, in urma caruia vei primi acea scrisoare,pe mail, in 24 ore de la solicitare. Nu putem ajunge la asta insa se poate (daca se vrea) ca in 24 ore de la predarea documentului la registratura sa ajunga in PC-ul functionarului care trebuie sa raspunda..Asta presupune identificarea traseului actual al documentului si gasirea unei forme in care documentul de la registratura sa se transforme in format electronic si trimis direct in PC-ul sefului de serviciu.Ulterior acesta il repartizeaza unui salariat care poate incepe sa lucreze cu el.Salariatul prezinta lucrarile de care se ocupa si primeste un termen de rezolvare. Propun ca in acest moment sa fie trimis o confirmare petitionarului care ia la cunostinta de numarul de inregistrare si numele salariatului care se ocupa de el.timpul estimativ de rezolvare si eventuala solicitarea unor informatii suplimentare. Propun ca dupa ce functionarul se documenteaza si ajunge la o concluzie se trimita direct petitionarului un raspuns prealabil si in functie de observatile acestuia finiseaza forma finala a documentului.Ulterior salariatul trimite documentul finalizat sub forma alectronica sefilor ierarhici si dupa aprobare se trimite la registratura pentru expediere. Nu costa nimic implementarea (se foloseste tehnica actuala) si de aceea apare pretul simbolic.Se doreste numai bunavointa in folosul petitionarului. Proiectul nu urmareste desfintarea unor posturi insa trebuie ca documentul sa fie mai mult timp in posesia celui care lucreza efectiv cu el. Grupul beneficiar (țintă) petitionarii din municipiu

Nota comisia tehnica:

Sistemul informatic al Municipiului Brasov este unul performant care prezinta toate facilitatile necesare pentru solutionarea documentelor si, de asemenea notificarea pe e-mail a cetateanului. Problema semnalata se incadreaza in categoria procedurala si anume termenul legal de solutionare a petitiilor.

Imagini: